Base Insurance introduceert nieuwe functie door gebruik van AI

AI

Feb 2023

Nieuwe AI-functies voor verzekeringen

Base Insurance heeft onlangs drie nieuwe AI-functies geïntroduceerd die klanten sneller en gemakkelijker toegang bieden tot verzekeringen. Klanten kunnen nu gebruikmaken van de chatfunctie om direct stukken op te vragen, online hun premie te berekenen voor vastgoedverzekeringen en zelf afspraken in te plannen.

Documenten opvragen

De chatfunctie van Base Insurance stelt bestaande relaties instaat om online documenten op te vragen. Relaties kunnen via de chat vragen naar groene kaarten, polissen en facturen.

Binnen 3 klikken

Voor nieuwe relaties was het al mogelijk om direct een indicatie te krijgen voor de gebouwenverzekering van je pand. Zo weet je binnen 3 klikken of je te veel betaald voor je huidige vastgoedverzekering.

Persoonlijk contact

Met de nieuwe AI-functies kunnen klanten profiteren van een naadloze klantervaring met persoonlijk contact, snelheid en gemak. De chatfunctie biedt een handige en directe manier om in contact te komen met Base Insurance en sluit aan bij de wensen en behoeften van klanten.

De nieuwe functies bieden en aanvulling op de huidige diensterlening: BaseInsurance is 24/7 persoonlijk bereikbaar. Heeft u vragen over de nieuwe functies? Onze adviseurs helpen u telefonisch graag verder!

Benieuwd wat Base Insurance voor u kan betekenen? Boek een gratis second opinion van 30 minuten.

Maak een afspraak
Lees meer

Ontdek alle artikelen

LinkedIn BrickBaseLinkedIn BrickBaseemail BrickBase